Huk wystrzałów
Po tym jak Amy zostaje ranna, Brownowie muszą pracować jeszcze ciężej, aby zdążyć z przygotowaniami do zimy. Birdie, Gabe i Bear wyruszają na poszukiwanie jeleni.