Kokos zapomnienia/Zakupy
Jabberjaw chciałaby zostać asystentką menedżera w sklepie pana Magilli. / Podczas wspólnych zakupów Augie Doggie i Doggie Daddy zapominają o najważniejszej pozycji z listy, czyli bananach.