Kozackie kalosze/Mój mały Dave
Boo Boo czuje się niedoceniony. Pewnego dnia kupuje kalosze, dzięki którym staje się wyższy. / Doggie Daddy przyprowadza na wieczór z kumplami Augie w przebraniu.