Z pomoca pionierów streetwearu Bobby'ego Hundredsa i Angelo Baque'a, projektanci mierza sie z osobistym i emocjonalnym wyzwaniem. Musza ulokowac swoje zyciowe idee w stylizacjach, które rozwiazuja palace problemy spoleczne.