Projektanci bedacy wciaz w grze, inspiruja sie postaciami z filmu „Legion samobójców”. Dzieki wskazówkom projektanta butów Alexandra Johna i Jima Lee z DC Comics tworza streetwearowy styl pasujacy do superbohatera.