Dom Czerni i Bieli
Arya przybywa do Braavos. Pod i Brienne mają kłopoty po drodze. Cersei martwi się o bezpieczeństwo córki w Dorne, bo Ellaria Sand chce pomścić śmierć Oberyna. Stannis kusi Jona. Doradca roztacza przed Daenerys kuszącą wizję.