Wojny, które nadejdą
Pierwszy odcinek piątego sezonu. Cersei i Jaime uczą się żyć bez Tywina. Varys powiadamia Tyriona o zawiązanym spisku. Dany musi zmierzyć się z nowym zagrożeniem, które może położyć kres jej panowaniu.