Książe Winterfell
Theon przyjmuje gościa w Winterfell i przejmuje kontrolę nad twierdzą. Arya spłaca swój dług wobec Jaqena, co bardzo mu się nie podoba. Robb zostaje zdradzony. Tyrion i Varys znajdują wspólny język.