Co jest martwe, nigdy nie umrze
W Czerwonej Twierdzy Tyrion planuje trzy sojusze, które zostaną zawarte dzięki korzystnym mariażom. Do Krainy Burzy przybywa Catelyn, aby przypieczętować swój własny sojusz, ale król Renly, jego nowa żona Margaery mają inne plany.