Ogień i Krew
Siedem królestw obiega tragiczna wiadomość. Branowi i Rickonowi śni się ten sam proroczy sen. Catelyn wypytuje Jaime’go o szczegóły związane z upadkiem jej syna. Los Robba odmienia się.