Hannah wchodzi głębiej w świat Adama, z lepszym i gorszym skutkiem. Świeżo bezrobotna Jessa wraz kompletnie przybitą Marnie, nawiązują niespodziewaną więź i spotykają kawalera bardzo do wzięcia, który okazuje się być kimś innym niż się wydaje.