Adam wysyła Hannah "sekst", która wprawia ją w konsternację. Tymczasem szefowi Hannah w biurze wszędzie latają rączki. Shoshanna spotyka się po latach z kolegą z obozu, a Jessa traci koncentrację podczas pilnowania swoich podopiecznych.