Powstali z popiołów, część 1
Na zboczach tropikalnego wulkanu Matt i Joe zmagają się z przeszkodami, które uniemożliwiają im dotarcie na wybrzeże. Muszą pokonać gęsty las tropikalny i wąwozy.