Wielkie koła i wielkie interesy
Ron i Lacey mają dużą ciężarówkę, ale mało pieniędzy na swój nowy dom. Chcą zrezygnować z miejsca na samochód, aby zamieszkać tuż nad brzegiem jeziora niedaleko Big Lake.