Zaginiony przepis Franklina
Tim, Tickle i Howard odtwarzają 250-letni przepis Beniamina Franklina na piwo świerkowe. Otrzymany napój destylują, mając nadzieję na odtworzenie dawnego, amerykańskiego alkoholu.