Bourbon Elijaha Craiga
Tim i Tickle próbują odtworzyć recepturę whiskey Elijah Craiga z 1789 r. Czy będą pierwszymi od ponad dwóch wieków, którzy spróbują tego oryginalnego, amerykańskiego Bourbona?