FBI planuje nalot na dzikie tereny Redbone, a Lucas pelni role obserwatora. Wkrótce jednak postanawia wziac sprawy w swoje rece i rusza w pogon za Chaytonem. Rebecca otrzymuje reprymende od Proctora.