Lucas zostaje aresztowany przez agenta FBI Roberta Phillipsa i teraz jego sekret jest zagrozony. Wkrótce obaj mezczyzni wpadaja w sidla mafijnego bossa, Raymonda Brantleya. Tymczasem, wbrew rozkazom Chaytona, Tommy po raz drugi uderza w Proctora.