Życie Spencera wydaje się być na pozór normalne, ale wszystko zmienia się, kiedy Billy dowiaduje się, co chłopak przed nim ukrywał. Jordan i Asher nieoczekiwanie dostają wiadomość, której żaden z się nie spodziewał.