Spencer dowiaduje się, że Grace nie przyszła na uroczystość rozdania dyplomów i prosi Olivię o pomoc w zorganizowaniu przyjęcia-niespodzianki, żeby poprawić jej humor. Billy martwi się, czy jego zawodnicy zostaną przyjęci na wybrane przez nich uczelnie.