Shut Up and Send It
The Josh Carmon vs. Bryce Sparks rivalry is on a collision course as they line up for the final event of the fall mud circuit. AJ debuts the largest ATV in the world just in time to face Larry Oakes and Megan Rion in the season's nastiest bounty hole.