Ridin' Dirty at Rednecks
Racers gear up for the circuit's wildest event: the Rednecks with Paychecks Fall Mud Crawl. Bryce Sparks sends it to win his daughter a new UTV, Randi fights to overcome a traumatic accident with a victory, and two new drivers ignite a rivalry.