The Paper Airplane Chase
Tom is determined to hijack the fun Jerry and Tuffy are having with making paper airplanes. Tom's hijinks take a turn for the worse when he realizes he's made a paper airplane out of Ginger's great-great grandmother's fruitcake recipe.