Squeaky Clean
Fed up with Tom's cat hair, Rick buys the Suck-Up, the next level robot vacuum. The Suck-Up patrols the house and cleans 24/7. At first, Tom enjoys the little modern mechanical marvel, using it to clean Jerry out of house and home!