One Plus One Equals Three
The Bushmen, Rod, Sam and Ben must use their last dig of the season to secure enough opal for Les’ long-awaited retirement. A miscalculation costs The Blacklighters thousands of dollars. Cody almost meets his demise down a 10-metre mine shaft.