A Festival of Opal
The Bushmen risk their lives 12 metres underground as they attempt to free their stranded digger. On the eve of the famous Lightning Ridge Opal Festival, The Misfits battle to treat 150kg of matrix opal, forcing Cody to cook up a miracle.