Atlanta: Vegan Burgers and Thai Noodles
The Try Guys hit Atlanta, where guest judge G. Garvin sees them get down and dirty in a vegan burger food truck challenge. Then, they improvise the five flavors of high-end Thai noodles in a desperate attempt to impress a chef who beat Bobby Flay!