Los Angeles: Tamales and Donuts
The Try Guys return to Los Angeles, where guest judge Kalen Allen critiques two very LA cooking challenges. They'll unwrap the secrets of tamales at Casa Vega before jumping out of the frying pan and into the fryer to get on the menu at Sidecar Doughnuts.