(Money Laundering) Cleaning Dirty Money
Follow the cash trail and uncover the ways in which dirty money is cleaned in India. From the three-step process that most criminals use to clean money, to mafia-run "hawala" channels, see the mechanics of money laundering in the diamond trade and more.