(Drug Trafficking) The Thugs of Drugs
In the city that never sleeps, the drug trail leads us to mafia queens, bright pharma graduates, and restless peddlers. Examine the sinister strategies of the drug trafficking supply chain, by exploring how the drug "Meow-Meow" became the city's epidemic.