Otherworldly Treats
John Henson catches a spirit in the X-ray room, and he wants the bakers to use its X-rays as templates for build-a-spirit desserts. Then, the bakers make portal entremets that reveal an otherworldly creature to Carla Hall, Zac Young and Stephanie Boswell.