Laboratory Story
Ten bakers explore Henson Labs' Chem Lab, where John Henson tasks them with creating broken glass desserts and sinister bubbling treats. Carla Hall, Zac Young and Stephanie Boswell test their poison tolerance before sending one baker to the cryo-freeze.