Rukia and Chad battle the Hollow Shrieker haunting the "Cursed Cockatiel." This Shrieker has beaten many Soul Reapers. Meanwhile, Ichigo takes Natsuki home after she collapses from the shock of seeing the tragic memories of a boy spirit inside the bird.