Unaware that Gin Ichimaru is a Soul Reaper Captain, Ichigo fights him. Hearing Ichigo's name, Gin draws his Zanpakuto and attacks, forcing Ichigo to use Zangetsu to defend himself. Just then, the residents of the Rukon District come out onto the streets.