Alex vs Bacon
Chef Alex Guarnaschelli and three skilled chefs from California, Massachusetts and Colorado take on one of America's favorite ingredients: bacon! The chefs will test their abilities and bacon know-how to knock out Chef Alex with this beloved protein.