Alex vs James Beard Winners
Eric Adjepong welcomes three James Beard-winning chefs from Illinois, Georgia and California to the arena. These chefs are ready to show Alex Guarnaschelli and judges Stephanie Izard and Kwame Onwauchi just how they won their prestigious culinary award.