Cutthroat to the Bone
Desperate for a kill, Matt lays down new hunting ground rules. Gary confronts Steven and Waz when a honey score might be stolen. In the first elimination challenge, a cold-blooded move creates head-to-head conflict. Two survivalists leave the challenge.