Mo Honey, Mo Problems
Gary and Dan take on a swarm of killer bees to chase a big food win. Fighting an injury, Matt is forced to adapt and chase small prey. Exhausted and hungry, Cheeny is on the brink. The challenge is upended as pairs are split and new factions are formed.