Snowdown/Figure Not Included/Mock 5
After Dee Dee pelts Dexter with snowballs, Dad teaches his son the art of snowball throwing. Then, Dexter wants to fit in with the neighborhood kids but he doesn't have an action figure. Finally, Dexter races Mandark in the Soapbox Derby.