Filet of Soul/Golden Diskette
Because Dexter and Dee Dee can't bring themselves to flush Fishy down the toilet, his spirit haunts them. Then, Dexter wants to find a golden diskette for a chance to tour Professor Hawk's fabulous factory and win the mystery Grand Prize.