Taco About a Fiesta
Michael Symon makes mouthwatering Birria Style Beef Tacos paired with a Jicama Salad that includes avocado, citrus and a spicy vinaigrette. Then, Liz adds to the heat with a Pineapple Jalapeno Margarita that tastes just as good as it looks.