It's Simply the Zest!
Michael Symon prepares Fluke Milanese topped with a radish salad. Then, he keeps things fresh with a Shaved Zucchini Salad that includes yellow squash, and Liz tops it all off with a thirst-quenching Lemon Drop Martini.