Easy Entertaining
Franco Noriega makes a quick weeknight meal that's perfect for entertaining. He starts off with fresh Tomato Bruschetta and a Cheater Mushroom "Risotto" before impressing with Lemon Dijon Chicken and a Pear and Goat Cheese Salad that goes a little nuts.