Brunch
Franco Noriega's brunch game is strong with his piled-high Avocado Toast and an elevated take on a Tex-Mex Huevos Rancheros with fried tortilla strips that's then covered in homemade salsa, refried beans, crema and the most perfectly fried eggs.