David vs. Goliath: Ready, Jet, Go
Chef Jet Tila helps Tyler Florence challenge the teams to make dishes that tell their culinary origin stories. The pro versus rookie rivalry intensifies with catastrophic consequences, and one of the top-ranked teams tumbles to the bottom two.