David vs. Goliath: Can They Do That?
A truck replaces a member of their team with a familiar face. Then, a rookie truck's plan to take out a pro rival backfires, while a pro team that's been on the bottom climbs the rankings. Plus, Chef Antonia Lofaso returns with a challenge of her own.