A Grand Makeover Meets the Marrs
A ballroom dancing California couple is ready for a renovation, and for the Marrs, it's their most grand and unique home yet. Dave and Jenny take on the massive project as they aim to create a bathroom spa-retreat, a chef's kitchen and a formal entryway.