Lakeside Home Reno Brings Family Ties
Dave's aunt and uncle are moving to Arkansas to be closer to their daughters and family, and they're ready for a lake house renovation. Dave and Jenny feel the pressure as they're tasked to create a relaxing and functional space for the family.