12 Days of Elf-mas
The Scout Elves want to play the 12 Days of Christmas at their concert, but they mixed up the lyrics! Duff Goldman tasks the teams with delivering a twisted-up 12 Days of Elfmas showpiece that will get judges Kardea Brown and Ashely Holt's toes tapping.