Celebrating the Season
Duff Goldman challenges the bakers to help their Scout Elves take the perfect "elfie selfie" with an edible backdrop for their photos. Then, the bottom two teams design an edible holiday outfit for judges Kardea Brown and Ashley Holt's elf fashion show.